Tractament de dades personals

Informació detallada de tractament de les dades personals

Qui és el responsable de tractament de les dades?

FUNDACIÓ ERNEST MORATÓ. CIF G17436668. Pl. Església, 8, 1 (Can Rosés) 17200-Palafrugell (GIRONA) Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?

• Atendre les teves consultes quan contactis amb nosaltres
  • Convidar actes o esdeveniments que organitzem
  • Convidar a participar en estudis i investigacions vinculades als nostres àmbits de treball.
  • Gestionar la relació amb tu
  • Enviar informació sobre la Fundació Ernest Morato via telèfon, correu postal o correu electrònic
  • Sol·licitar donatius i col·laboracions i gestionar-ne el cobrament.
  • Enviar el certificat fiscal en cas que correspongui

Pots oposar-te a rebre aquest tipus de comunicacions, ara o en qualsevol altre moment, enviant un correu electrònic a l'adreça Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o dirigint una sol·licitud a la nostra adreça postal.

Quina és la legitimació per al tractament de les dades?

Les dades són objecte de tractament amb el consentiment de la persona receptora de la informació la qual en qualsevol moment podrà revocar aquest consentiment. En aquest cas les seves dades seran eliminades de forma immediata.

A qui es comuniquen les dades?

Les dades personals no es comuniquen a altres persones si no és amb el consentiment previ de la persona interessada, consentiment que hauria de constar de manera explícita.

Quins drets existeixen en relació al tractament de les dades?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si la Fundació està tractant les seves dades personals. En cas afirmatiu es té el dret a saber d’on s’han obtingut les dades, en el cas que no s’hagin proporcionat directament i la finalitat a les que es destinen. De manera general les lleis reconeixen a les persones interessades el dret a accedir a les seves dades, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar- ne la supressió quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir i no hi hagi obligació de conservar-les. En el cas de la subscripció a canals o serveis d’informació la supressió es fa immediatament després de rebre la sol·licitud de la persona interessada. En determinades circumstàncies els interessats poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, dret que li atorga el control d’aquestes dades principalment de cara a corregir tractaments inadequats i presentar reclamacions en defensa dels seus drets.

Com es poden exercir o defensar els drets?
Mitjançant un escrit adreçat a Fundació Ernest Morató - Plaça de l'Església, 1 - 17200 Palafrugell
Si una persona considera que els seus drets no s’han atès adequadament, pot presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).