Des d'aquest apartat podeu comprar discs i llibres d'havaneres. Durant el procés de compra us haureu de registrar al web (si no hi esteu registrats) per indicar l'adreça a la qual voleu que us enviem els productes. Només es fan enviaments a adreces que estiguin dins l'estat espanyol, a la península ibèrica.

A més de la botiga en línia, també podeu adquirir tots aquests articles a les llibreries següents: Llibreria Nollegiu Mediterrània (Palafrugell); Llibreria Vitel·la (L'Escala); Llibreria El Tau (Caldes de Malavella); Llibreria La Guineu (Sant Feliu de Guíxols); Llibreria l'Espiral (La Bisbal d'Empordà); Museu-Arxiu de Montblanc (Montblanc)

Entre dos mars (Havaneres de concert)

€10.00
(Incl. 21% IVA)