El grup Mar Endins fa entrega de la seva documentació

19 Octubre 2022

La Fundació ha rebut la documentació històrica del grup Mar Endins.

El passat divendres 14 d'octubre es va procedir al lliurament de la documentació històrica del grup d'havaneres Mar Endins a l'arxiu de la nostra Fundació. El seu director i creador, Francesc Salse, va posar a disposició dels interessats pel gènere de l'havanera de tot el material gràfic i sonor que configura la història del grup creat l'any 1979 i que segueix ben viu encara.

Més de quatre dècades durant les quals Mar Endins ha fet més de 4.000 actuacions, moltes de les quals han estat fora de Catalunya.

Entre els documents ingressats, hi figuren les partitures de més de 50 havaneres creades pel grup durant aquests anys i documentació gràfica del museu La Cova de Mar Endins, creat per Francesc Salse al poble de Pont de Muntanyana, a la Franja de Ponent.