Dimecres, 12 Gener 2022

La Fundació presenta la memòria d'activitats del 2021

Durant l'any 2021 s'han realitzat més d'una desena d'activitats

A partir d'aquest mes de gener, ja podeu consultar la memòria d'activitats de la Fundació corresponent a l'any 2021. La memòria recull les activitats realitzades per la Fundació, entre les quals, destaquem l'acte d'homenatge a Càstor Pérez, el passat 1 de novembre, l'inici i el desenvolupament del projecte de Cantadeta d'Havaneres per les escoles d'educació primària, la celebració del Dia de la Música o l'edició d'un catàleg digital d'intèrprets d'havaneres. També es recullen altres activitats, com la celebració dels Premis 2/4, presentacions de llibres, celebracions de taules rodones, la projecció d'un documental o la participació al VI Congrés de l'Havanera a Torrevieja.

La memòria també recull les tasques realitzades en relació a la conservació, descripció i difusió del patrimoni documental.