Peix Fregit

Som un grup d’havaneres que té una llarga trajectòria. Ens avalen més de 40 anys d’activitat. Si bé és cert que al llarg dels anys han anat canviant els components del grup, sempre hem intentat mantenir un estil propi, una manera de fer que ens identifica. Volem cantar el que es agrada: havaneres, valsets mariners, sardanes, cançó marinera i de taverna. Volem que la gent que ens escolti passi una bona estona i que s’emporti un bon record i li quedin ganes de tornar-nos a escoltar. Actualment formem el grup en Pere Molina (primera veu i guitarra des del 2013), Jordi Tormo (tercera veu des del 1987) i Norbert Torrecillas (acordió i segona veu des del 2008).

Especificacions

• Data de fundació: 1972