Monday, 01 July 2019

Taula rodona:"La Cantada de Calella. Passat, present i futur"

Divendres, 5 de juliol a les 19.00h

Aquest divendres, dia 5 de juliol a les 7 de la tarda, al local de l'Associació de Veïns i Amics de Calella (c. August Pi i Sunyer, 1 - Calella de Palafrugell), se celebrarà la taula rodona La Cantada de Calella. Passat, present i futur, en què es debatrà al voltant de l'actualitat de la Cantada i es plantejaran alguns dels  reptes més importants que es presenten en el futur.

A la taula rodona, hi intervindran:

• Antoni Mas. Pianista, compositor, conseller de la Societat d'Artistes d'Espanya (AIE) i patró de la Fundació.
  • Martí Sabrià. Director-gerent del grup Costa Brava Centre i exdirector de la Cantada de Calella.
  • Núria Berengueras. Component del grup Ultramar.
  • Josep Esteba Gelpí. Expresident de l'Associació de Veïns i Amics de Calella.
  • Guillem Payaró. Component del grup Xicranda.

La taula serà moderada pel periodista i comunicador Francesc Sànchez Carcassés.

L'acte de la taula rodona està inclòs dins dels actes de la 53ª Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, que organitza l'Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell. També s'inclou dins del II Cicle de conferències d'Havaneres, que organitza la Fundació Ernest Morató per aquest any 2019, amb la col·laboració de l'Associació de Veïns i Amics de Calella i la Biblioteca de Palafrugell.

L'entrada és lliure i gratuíta.

Situation map