Havaneres de concert

El primer projecte discogràfic de la Fundació, Havaneres de concert, coordinat per la investigadora de l’havanera. Teresa Pérez Daniel, és una acurada selecció de les millors havaneres de concert d’autors catalans i cubans com Xavier Montsalvatge. Igancio Cervantes, Ernesto Lecuona, Isaac Albéniz o Eduardo Sánchez de Fuentes.

El disc compacte recull composicions creades principalment per a instrument solista , el piano, o l’alternància cant-piano, polifonia, instrumentació, en el cas concret de les havaneres, al piano com a l’acompanyament favorit i vehicle d’un pensament musical. El treball ens ajuda a entendre els orígens de l’havanera que va néixer com a gènere ballable per desdoblar en ball i cant després de diversos procesos evolutius i adquirir finalment la funció de cant.

Especificacions

• Preu: 15,00€