Dilluns, 09 Juliol 2018

Presentació del llibre "I com aquestes mil. 50 anys de la Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell"

Divendres, 13 de juliol, a les 19.00h al local de l'Associació de Veïns i Amics de Calella

Els periodistes Lluís Poch i Enric Serra presentaran aquest divendres 13 de juliol el seu llibre I com aquestes mil. Cinquanta anys de la Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell  i explicaran com i per què una cantada que només volia mostrar un patrimoni cultural local ha acabat sent el detonant d'un fenomen musical i social arreu del país.

La Cantada d'Havaneres de Calella va néixer per preservar un gènere que es perdia. Però, amb els anys, el que va tenir els seus orígens en les cantades espontànies a les tavernes i a les sobretaules, va passar de la intimitat a les masses.