Dilluns, 17 Juliol 2017

La Fundació presenta l'exposició "A ritme de 2 x 4" a la 40ª Cantada de l'Escala

L'exposició es podrà visitar del 28 de juliol al 6 d'agost a l'edifici de l'Alfolí de la Sal. Dins del actes de la 40ª Cantada, també hi ha programada una taula rodona el dimecres 2 d'agost amb el títol "Quin és el futur de l'havanera?"

Aquest any la Cantada d'Havaneres de l'Escala arriba a la seva 40ª edició. Organitzada per la Penya Barcelonista de l'Escala, amb el suport de l'Ajuntament, el primer dia de la Cantada, dimecres 2 d'agost, hi participaran el grups Son de l'Havana i Oreig de Mar, i els grups Arjau, Barca de Mitjana i Ultramar, ho faran el dijous 3 d'agost.

Amb motiu de de la quarentena cantada d'havaneres, la Fundació Ernest Morató presentarà l'exposició itinerant "A ritme de 2 x 4. Una aproximació al món de l'havanera", que es podrà visitar del 28 de juliol al 6 d'agost a l'Alfolí de la Sal (c/Alfolí, 6). La presentació serà el divendres 28 de juliol a les 18.30h.

Dimecres, 2 d'agost, a les 19.30h el mateix edifici de l'Alfolí acollirà una taula rodona per parlar de la situació actual i del futur del gènere. Hi participarà Antoni Mas, músic, compositor i president de la Fundació,  Josep Bastons, músic i compositor, i Ramon Manent, músic i cantautor especialitzat en la música tradicional i popular i en el cant coral. La taula serà moderada per Joan Brugués, patró de la Fundació.