Dilluns, 17 Juliol 2017

Taula rodona: "Quin és el futur de l'havanera?"

La taula rodona i l'exposició itinerant "A ritme del 2 x 4" van ser dos dels actes programats durant la 40ª Cantada d'Havaneres de l'Escala

El passat dimecres  2 d'agost  l'edifici de l'Alfolí de la Sal de l'Escala va acollir la taula rodona "Quin és el futur de l'havanera?" on es va  parlar de la situació actual i del futur del gènere. Hi van participar l'Antoni Mas, músic, compositor i president de la Fundació, Jordi Tormo, membre del grup Peix Fregit i Ramon Manent, músic i cantautor especialitzat en la música tradicional i popular i en el cant coral. La taula serà moderada per Joan Brugués, patró de la Fundació.

Amb motiu de de la quarentena Cantada d'Havaneres de l'Escala, la Fundació Ernest Morató va presentar l'exposició itinerant "A ritme de 2 x 4. Una aproximació al món de l'havanera", que es va  poder visitar a l'Alfolí  fins al 6 d'agost.