Dilluns, 30 Setembre 2019

La Fundació digitalitzarà un centenar de partitures del seu fons documental

Les partitures digitalitzades, que seran d'accés obert, es podran consultar a partir del mes de gener

La Fundació ha iniciat la digitalització d'un centenar de partitures del seu fons documental. L'elevat nombres de consultes que rep, la voluntat de donèixer la col·lecció i la necessitat de preservar algunes de les peces, especialment les més antigues, ha motivat que s'engegui aquest projecte de digitalització que acabarà el desembre d'aquest any. Les partitures digitalitzades es podran consultar al web de la Fundació a partir del mes de gener de l'any que ve i seran d'accés obert.

Les partitures que es digitalitzin s'incorporan a la llista de més de 800 partitures que ja es poden consultar en línia al web de la Fundació, L'any 2018 el portal va registrar més de 17.000 descàrregues de partitures musicals.