Dimecres, 23 Agost 2017

IV Congrés Internacional sobre l'Havanera

Mayorga (Valladolid), 15 i 16 de setembre de 2017

La Fundació d'Havaneres Teresa Pérez Daniel i l'Aula de Música de la Universitat de Valladolid organitzen el IV Congrés Internacional sobre l'Havanera, en què s'abordaran qüestions com l'arribada d'aquest gènere musical a Espanya, els mitjans de difusió i transmissió, les formes i les pràctiques, les representacions i hibridacions, així com els processos de tradicionalització.

El Congrés tindrà lloc a l'Auditori del Museo del Pan de Mayorga (Valladolid) els propers dies 15 i 16 de setembre i es distribuirà en taules rodones, ponències i comunicacions. Aquest és el quart congrés d'havaneres que s'organitza després del de Palafrugell (2013), Torrevieja (2014) i Carreño, Astúries (febrer de 2016).