Dimarts, 15 Octubre 2019

Comunicat del Patronat de la Fundació Ernest Morató amb motiu de la sentència del Tribunal Suprem

COMUNICAT DEL PATRONAT DE LA FUNDACIÓ ERNEST MORATÓ AMB MOTIU DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Atesa la publicació de la sentència condemnatòria de la Sala Penal del Tribunal Suprem als líders polítics i cívics catalans, el Patronat de la Fundació Ernest Morató, impulsora d'estudis d'investigació de les havaneres, manifesta el seu profund desacord amb la resolució judicial dictada per l'alt tribunal. Així mateix, reitera que només el diàleg i la negociació política sincera i serena i mai el Codi Penal  podran resoldre el problema polític que viu Catalunya. Finalment, demana l'inici d'una negociació urgent que ha de permetre l'alliberament immediat dels presos catalans i el retorn dels exiliats.

Palafrugell, 15 d'octubre de 2019